Thursday, October 6, 2011

POST THIS ON 10 MORE PEOPLE’S WALL


මම අට වසරෙ ඉන්නකොට අපේ පන්තියේ කවුද හාල් පාරුවෙක් මට දුන්නා පොටෝකොපි කරපු කොළයක්. ඒකෙ තිබ්බා මෙන්න මෙහෙම කථාවක්. මේ කොළේ කවුරු හරි කියෙව්වොත් එයා අනිවාර්යයෙන්ම ඒක තව දහ දෙනෙකුටද කොහෙද පොටෝකොපි කරලා දෙන්න ඕනෙ, එහෙම දුන්නොත් මාර මාර දේවල් හම්බ වෙනවා, එහෙම නොදුන්නොත් භයානක මරණයක් අත්වෙනවා, අහවල් අහවල් අයට එහෙම දේවල් වුනා වගේ කතන්දර ගොඩක්. මම ඕක පොටෝ කොපි කලේ නෑ. හැබැයි එහෙම නොකලයි කියලා මට වෙච්ච අමුතු පාඩුවක්වත් වාසියක්වත් නෑ. කොටින්ම මට භයානක මරණයක් නං අත්වුනේ නෑ. මට ඔය කතන්දරේ හදිස්සියෙම මතක් වුනේ මේ දවස් ටිකේ පේස්බුකියේ මේ දවස්වල එකම වගේ වෝල් පෝස්ට් එක හතර වටේම කැරකි කැරකි තියෙනවා දැකලා. මොකක් හරි බොළඳ රූල් දෙක තුනකට පස්සෙ “post this in ten more people and blah.. blah..” කියලා එල්ලලා දාපුවහම ඉතින් ඕක වටේ කැරකෙනවා.

පේස්බුකියට කලින් ඔය වගේ වැඩක් තිබුනා sms වලින්. මොකක් හරි ගොන් මැසේජ් එකකට පස්සෙ “Send this message to 5 more people and…” කියලා දාපු මැසේජ් පැය භාගයක් විතර ඇතුලෙදි දහයක් පහලොවක් ආපු වෙලාවල් පිටසක්වලයට තිබුනා. කොහොමින් කොහොමින් හරි ඒකෙන් පෝසත් වුනෙත් අහක ඉන්න ටෙලිපෝන් කොම්පැනිය. පේස්බුකියෙන් ඔය වැඩේ කරන එක අරිට වඩා ගොඩක් ලාබ සහ වේගවත් වැඩක් හින්දා ඒ වැඩේ දැන් ජයටම නැඟලා යනවා. පිටසක්වලයටනං ඔය වැඩේ දැං අජීර්ණ වෙලා තියෙන්නෙ. ඒත් ඉතිං මොනවා කරන්නද..? ඔහෙ බලං ඉම්මු.. අනිත් එක මගෙ අතින් පයින් යනවයැ. උන්ට ඕන නං උන් දාගත්තාවෙ.

මට පාන් යැ..

2 comments:

  1. ප්‍රතිප්‍රහාර නැත.බොක්කෙන්ම එකඟ වීමක් ඇත.

    ReplyDelete
  2. බොක්කෙන්ම තැන්කියු අමිල අයියා...

    ReplyDelete